۱۳۹۸ شهریور ۲۴, یکشنبه

مجاهد شهید غلامرضا زکی


مشخصات مجاهد شهید غلامرضا زکی
محل تولد: كرج
شغل: تکنیسین هواپیما 
تحصيل: دیپلم
سن: ۳۱
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: ۱۳۶۷

غلامرضا زکی، تکنیسین هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ از سال ۵۸ از زمرهٌ هواداران مجاهدین بود، اما ارتباط تشکیلاتی نداشت. در سال ۶۴ برای انجام مأموریتی به پاکستان رفت و در آن‌جا با تشکیلات سازمان ارتباط برقرار کرد. در همان‌جا به سازمان پیوست و از بازگشت به ایران خودداری کرد. سپس به سوئد رفت و در تشکیلات سوئد به فعالیت خود در زمینه جمع‌آوری کمکهای مالی و نیز بسیج و جذب نیروهای اجتماعی ادامه داد. در سال ۶۶ به منطقه اعزام شد و در گردانهای رزمی سازماندهی گردید. 
«…‌‌من که مدت زمانی را در ارتش شاه و خمینی بودم، حدود  ۱۲ سال از عمر خودم بی‌آن‌که بدانم برای کی و چی خدمت می‌کنم پوچ و بیهوده گذشت. تا این‌که برادر مجاهدم فرمانده کل ارتش آزادیبخش با پیام خود به ارتشیان خواست که هر‌چه زودتر جبهه‌های جنگ خمینی را خالی کنید و به این طرف بیایید، در یک مأموریت به خارج از کشور پیوستگی خود را به سازمان مجاهدین اعلام کردم و در طی روندی که با انجمن دانشجویان مسلمان خارج از کشور بودم، بیشتر با هدفهای سازمان آشنا شدم. اینک که ارتش آزادیبخش تشکیل گردیده من در سلامت کامل و آگاهی بسیار از هدفهای ارتش رهایی از سازمان مجاهدین خلق ایران که بنیانگذار ارتش رهایی بودند درخواست می‌نمایم که از این تاریخ به ارتش رهایی بپیوندم و تا آخرین نفس در این راه با پیام‌آوران صلح و رهایی باشم». تقاضانامه ‌ـ‌ 1بهمن66 
مجاهد شهید غلامرضا زکی سرانجام با کاروان فروغ جاویدان پیوند خورد و راهی میدان شد. 
دلاورانه جنگید و قهرمانانه به‌شهادت رسید و به کهکشان جاودانه ‌فروغهای آزادی پیوست.

با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي همراه باشيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر