۱۳۹۹ فروردین ۶, چهارشنبه

مجاهد شهید نرگس امیری


مشخصات مجاهد شهید نرگس امیری

محل تولد: کرج
شغل: ديپلم
سن: ۲۴
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

«... من هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران هستم و به تمامی سیاستها و خطوط سازمانی و تشکیلاتی، ایدئولوژیکی این سازمان معتقد و پابندم و برای پیوستن به ارتش آزادیبخش و جنگیدن با خمینی در خطوط مقدم جبهه اعلام آمادگی می کنم. من در این رابطه تمامی بهایم لازمه را می پردازم و اعلام می کنم که آمادگی پذیرفتن شهادت در راه پر افتخار خلق و سازمان را دارم...».
نرگس امیری پس از شهادت برادرش در سال۶۱ تلاش کرد که به سازمان وصل شود و در ارتباط مستقیم قرار گیرد. او به رادیو مجاهد گوش فرا می داد و سعی می کرد همواره این رابطه را حفظ کند. از همین طریق هم توانست در فعالیتهای مختلف هسته های مقاومت از جمله در پراتیک تحریم انتخابات شرکت کند و به کار تبلیغی و شعارنویسی بپردازد. ایجاد ارتباط با خانواده شهیدان مجاهد و جمع آوری کمکهای مالی برای سازمان از دیگر فعالیتهای خودجوش او بود. او این کمکها را در نهایت از طریق دوستانش به خارج کشور فرستاد تا تحویل سازمان گردد.
نرگس سرانجام در مرداد۶۶، موفق شد از کشور خارج شود و خود را به منطقه برساند. او سپس وارد یکانهای رزمی ارتش آزادیبخش شد. در این دوره با جدیت و پشتکاری که از خود نشان داد، مراحل رشد را به سرعت پشت سر گذاشت.
در فروغ جاویدان دلیرانه به میدان شتافت. در نبرد با دشمن خدا و خلق خون پاکش را نثار کرد و آن چنان که نوشته بود «تمامی بهای لازمه»را برای مجاهدت در راه آزادی پرداخت.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر