۱۳۹۹ مرداد ۲۱, سه‌شنبه

مجاهد شهید حمید علی‌اکبری خوئی


حمید علی‌اکبری خوئی سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شد. او دانشجوی برق در دانشگاه علم و صنعت بود.
«من حمید علی‌اکبرخویی…در آبان۵۵ در یک تظاهرات دانشجویی دستگیر و به ده سال زندان محکوم شدم. در زندان با مجاهدین آشنا شدم. پس از انقلاب ۲۲بهمن در انجمن دانشجویان مسلمان علم و صنعت کار می‌کردم. از عید سال۵۹ به بخش تبلیغات سازمان منتقل شدم… سال۶۲ از ایران خارج شدم. سه سال در تشکیلات خارج کشور کار کردم. در سال۶۵ به قرارگاههای رزمی نیروهای آزادیبخش آمده و مشغول انجام وظیفه و ادامهٌ مبارزه گشتم…». 
«…در تنم خستگی و فرسودگی انبوه رنجبرانی که تحت استثمار وحشیانهٌ خمینی قرار دارند و در سینه‌ام آرزوی نابودی استثمار...‌من تمامی گذشته‌ها را پشت‌سر گذاشته‌ام و نگاهم فقط به‌سوی آینده است. ‌آیندهٌ درخشان».‌ وصیت‌نامه ـ ۲۹شهریور۶۶ 
مجاهد دلیر حمید علی‌اکبری خوئی در حماسهٌ کبیر فروغ جاویدان به میدان شتافت. او در این نبرد حماسی، با پاکبازی تمام جنگید و به‌شهادت رسید و به ستارگان کهکشان فروغ جاویدان پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر