۱۳۹۵ تیر ۲۹, سه‌شنبه

وصيت نامه مجاهد شهيد محمد رضا معدنچي




من اما در دل كهسار  رويا هاي خود 
  جز انعكاس سرد آهنگ 
صبور اين علف هاي بياباني 
كه مي رويند ومي پوسند
 و مي خشكند وميريزند 
با چيزي ندارم گوش 
مراگر خود نبود اين بند 
شايد بامدادي همچون يادي دور ولغزان 
ميگذشتم از تراز خاك سرد پست 
جرم اين است !
جرم اين است !
وصيت نامه مجاهد شهيد محمد رضا معدنچي 
بسم الله الرحمن الرحيم 
الهم انصر المجاهدين 
الذين قالو ربنا الله ثم استقامو 
الهم انصر المجاهدين 
الذين آمنو وهاجرو وجاهدوا في سبيل الله به اموالهم وانفسهم 
خداوندا مجاهدين را ياري كن 
آنها كه گفتند پروردگار ما خداوند است وسپس استقامت ورزيدند 
خداوندا مجاهدين را ياري كن آنهايي كه ايمان آوردند ودر راه تو جهاد كردند وهجرت كردند ودر اين مسير از مال ها وجان هاي خود گذشتند 
پدر ومادر م شايد وقتي اين وصيت نامه را كه حاوي آرمان وهدفي ميباشد كه من تمام عمرم را فداي آن كردم مي خوانيد شهيد شده باشم ، من محمدرضا معدنچي فرزند 18 ساله شما بودم  كه بعداز انقلاب به حقانيت راه پرخون مجاهدين پي بردم وبه آن پيوستم من درسال 58در خرداد ماه هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران شدم واز اون روز به بعد تمام سعي وكوششم براين بود كه تا بتوانم با بودن در تشكيلات مجاهدين باري از دوش اين خلق بردارم ودر جهت رسيدن جامعه عاري از طبقات گامي بردارم ، پدر ومادر آيا هيچ فكر كرده ايد كه چه انگيزه ايي است كه توانسته مرا از دامان پر محبت شما جدا كند ؟ آيا فكر كرده ايد كه چه نيرويي است كه باعث شد جان ومال خود را به خاطر اين هدف فدا كنم ؟ من به خاطر آزادي خلق دربندم مي باشد كه تمام نيرويم را به طور خاص دراين راه گذاشته ام من به اين راه پرشكوه ايمان دارم ايمان محمدرضا هوادار مجاهدين است اگر در بندش كنيد هوادار مجاهدين است واگر سر از تنش جدا كنيد باز هم هوادارمجاهدين است حال بگذار بكشند تهمت بزنند اسير كنند ولي هرگز نخواهند توانست ايمان ها را از بين ببرند گلوله دژخيمان ومرتجعان هرگز نمي تواند خللي در حقانيت راه مجاهدين وارد كند چرا كه اصالت ودرستي مجاهدين با خون امضا شده است وهيچ كس نخواهد توانست آنرا پاك كند،درود بر بنيانگذاران سازمان مجاهدين خلق ايران محمد حنيف نژاد ، سعيد محسن ، اصغر بديع زادگان . پيش به سوي جامعه بي طبقه توحيدي 
18-4-1360  محمد رضا معدنچي 

با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي ايران همراه  شويد https://Telegram.me/shahidanAzadi




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر