۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

مشخصات مجاهد شهید محبوبه کیا




مشخصات مجاهد شهید محبوبه کیا
محل تولد: تهران
شغل : كارمند اداره
سن: 34
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367

محبوبه کیا، کارمند وزارت دارایی در شرکت خدمات ماشینی بود. در سال58 به‌عنوان نمایندهٌ شورای کارمندان شرکت خدمات ماشینی انتخاب شد. در میان کارمندان به‌خاطر فعالیت برای احقاق حقوق آنها از محبوبیت زیادی برخوردار بود. در محل کارش مبارزات کارمندان علیه رژیم را سازمان می‌داد و به افشاگری می‌پرداخت. شهامت و صلابت او همواره نزد همکارانش چشمگیر بود. به آرمانهای مجاهدین و رهبری آن عشق می‌ورزید و برای شرکت در کلاسهای تبیین جهان خود را از راه دور به تهران می‌رساند. چندی بعد به بخش محلات منتقل شد و به فعالیت خود ادامه داد. پس از شروع مقاومت انقلابی مسلحانه با استفاده از رادیو صدای مجاهد به فعالیتهای تبلیغی ادامه می‌داد و رهنمودهای آن را به اجرا درمی‌آورد. در سال66 از کشور خارج شد و برای وصل به سازمان به یکی از کشورهای اروپایی رفت. سپس خواستار اعزام هرچه سریعتر خود به منطقه و خط مقدم گردید. در اوایل سال67 به منطقه اعزام شد و در یکانهای رزمی سازماندهی گردید. این‌چنین بود که این شیرزن قهرمان به‌خاطر رهایی خلق و میهنش از خانه و خانواده و تمام عزیزان دست شسته و به میدان نبرد شتافت. او سرانجام در حماسهٌ کبیر فروغ جاویدان، چون شیر جنگید و سرفرازانه چهره در خون کشید و جاودانه شد. 


#قتلعام67 #جنبش_دادخواهی #ایران #اعدام #زندانی_سیاسی #حقوق_بشر #مریم_رجوی #تهران #تبریز #خوزستان  #شیراز #اهواز  #tehran #مقاومت #مجاهدین #ایران
فردا به نام آنهاست! آنها كه بذلِ جان خويش را در راه عشق پذيرا شدند. آنها كه روح عاصيشان به شعلة عشق مي سوخت و بر همة پيش داوريهاي زمان پيروز شدند؛ آنها كه آواز خواندند و رقصانْ بر سر دار شدند؛ سبكبار بر چوبههاي تيرباران بوسه زدند، بي آنكه بهراسند كه مبادا چيزي را از دست بدهند و اين چنين آهنگ فرداهاي روشن كردند و خود جاويد شدند!
با ما درکانال پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر