۱۳۹۸ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

مجاهد شهید احمد‌رضا شهنواز


مشخصات مجاهد شهید احمد‌رضا شهنواز
محل تولد: تهران
شغل: کارگر
سن: 27
تحصیلات: -
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 1367

احمد‌رضا شهنواز از نیمهٌ آبان58 فعالیت خود را در ارتباط با مجاهدین شروع کرد. ‌او با انجمن رسالت در شرق تهران کار می‌کرد. یک بار حین خروج از مرز دستگیر شد اما توانست مزدوران را بفریبد و آزاد شود.سپس توسط یکی از مجاهدان از زندان آزاد شده به سازمان وصل شد. 
در مهرماه66 به منطقه اعزام شد و به ارتش آزادیبخش پیوست. ‌مجاهد شهید احمدرضا شهنواز، در جریان عملیات فروغ جاویدان به اسارت پاسداران درآمد. ‌او پس از تحمل شکنجه‌های فراوان در زندان اوین به‌شهادت رسید: 
«… با شنیدن ندای هل من ناصر ینصرنی رهبری انقلاب نوین مردم ایران در قتلگاه حسین سیدالشهدا، خود را از دوردستها به کنار این رهبری رساندم تا تحت فرماندهی این رهبری با خمینی دجال که سمبل مجسم شیطان در زمان ما می‌باشد به نبرد برخیزم. تنها با پیوستن به این رهبری است که می‌توان با خمینی درافتاد و این را هم تاریخ خودمان به اثبات رسانده است. روشن است که هر‌چه در توان دارم می‌خواهم در راه مبارزه و جنگ با خمینی بگذارم و البته در این راه از کشتن و کشته‌شدن هیچ باکی ندارم. چرا که خوب می‌دانم این راه را قبل از من رهبری پاکباز سازمان مسعود و مریم رجوی و دههاهزار شهید و رزمندهٌ مجاهد خلق گشوده‌اند و حتی یک قطره خون مجاهدان و مبارزان راه خلق در این رابطه به هدر نمی‌رود و در نهایت همهٌ اینها برای این است که خلق قهرمان ایران با لطمات و صدمات کمتری هر‌چه سریعتر به آرمانهای مقدسش که همان صلح و آزادی و عدالت اجتماعی می‌باشد برسد که خواهد رسید…».‌ وصیت‌نامه ‌ـ‌4فروردین67

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر