۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

ایران -مجاهد شهید جلال عابدینی





مجاهد شهید جلال عابدینی
نام ونام خانوادگی : جلال عابدینی
محل تولد:تهران
تولد:
شغل- تحصیل: دانشجوی سال آخر مهندسی برق و الکترونیک در انگلستان
شهادت:28فروردین 94
محل شهادت –نحوه شهادت:

مجاهد خلق جلال عابدینی، پس از سه دهه مجاهدت در صفوف مجاهدین و ارتش آزادی، روز 28فروردین 94به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد.
مجاهد صدیق جلال عابدینی پس از خاتمه تحصیلات ابتدایی و متوسطه در تهران، برای تحصیلات عالی در رشته مهندسی برق و الکترونیک عازم انگلستان شد.
شورانقلابی او را سوی مجاهدین کشاند و در فعالیتهای دانشجویی به افشای ارتجاع و دیکتاتوری سارقان انقلاب ایران و ترویج آرمانهای مجاهدین که به آن عشق می‌ورزید، روی آورد.
جلال که در سالهای گذشته کلیه چپش را از دست داده بود، در جریان کارزار سنگین اعتصاب‌غذای جهانی در اعتراض علیه معامله ننگین دولت شیراک در فرانسه با رژیم آخوندی و اخراج شماری از پناهندگان مقاومت ایران به کشور گابن، بینایی خود را به میزان قابل توجهی از دست داد.
اما هیچ‌کدام از این عوامل، مانع اعتلای مبارزاتی و پیوستن او به قرارگاههای نیروهای آزادیبخش و سپس یکانهای ارتش آزادی نشد.
در سالهای پایداری در اشرف و لیبرتی او که در تمامی کارزارها روحیه‌یی رزمنده داشت در مقابل محاصره ضدانسانی پزشکی نیز استقامتی ستایش‌انگیز داشت.
همرزمان جلال همیشه تحت تأثیر ویژگیهای بارز انقلابی جلال و صبر و استقامت و روحیه جنگنده و به‌ویژه عشق و عواطف انقلابیش به همرزمان و فداکاری بی‌چشمداشت او نسبت به دیگران بودند. ویژگیهایی که البته از ایمان او به یگانگی و پاکبازی در راه خدا وخلق سرچشمه می‌گرفت و سیرآب می‌شد.
 در نقشه مسیر خود در 11آبان1393 «با استعانت از پیام سرور شهیدان که شرف و آزادگی و هیهات مناالذله در جنگ و ستیز با خلیفه ارتجاع است، همانا بالاترین شرف و افتخارم مجاهد ماندن و مجاهد مردن و رستگاری در رکاب پیروان صدیق و راستین حسینی، راهبران پاکبازم مسعود و مریم است-
سید جلال عابدینی۱۱/۸/۹۳»
سلام بر قهرمان شهید ارتش آزادی، مجاهد صدیق جلال عابدینی، روزی که پا در مسیر مجاهدت برای سرنگونی خلیفه ارتجاع و آزادی مردم ایران نهاد و روزی که با استقامت و استواری به عهد خود وفا کرد.

سالها در رزم و رنج و انقلاب
طی نمودم با خروش و با شتاب
عشق آزادی مرا پرواز داد
تا بتابد بر وطن آن آفتاب


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر