۱۳۹۶ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

مجاهد خلق ناصر امینی به یاران صدیق و شهیدش پیوست


مجاهد خلق ناصر امینی به یاران صدیق و شهیدش پیوست

من مجاهد خلق ناصر امینی بعد از 14سال پایداری در اشرف و لیبرتی الان که به آلبانی آمده ام، برای جنگ بیشتر و مسئولیت پذیری بالاتر بار دیگر این پرداخت به من شد که تجدید عهد و پیمان کنم برای این که مجاهد بمانم و مجاهد بمیرم و شکرگذار هستم از این نعمت که زیر چتر خواهر و برادر هستم.
سوگند می خورم تا آخرین قطره خونم و نفسم در رکاب خواهر و برادر هستم. چون زیر چتر رهبری آنها صاحب همه چیز هستم.
ناصر امینی سال 1335 در تهران متولد شد. و کلاس ابتدایی و متوسطه را در تهران سپری کرد. جایی که بی عدالتی و فقر اجتماعی او را با دردهای جامعه همراه و با سختی زندگی در جوانی در کوره پزهای تهران آشنا کرد.
آغازی که ناصر را با فعالیت سیاسی در سال 57 و شرکت در تظاهرات ضدسلطنتی رهنمود و در صفوف قیام میلیونی مردم با نام و آرمان رهاییبخش مجاهدین آشنا کرد.
دیری نپایید که در شهریور 59 بصورت اجباری به جنگ ضدمیهنی فرستاده شد و 5ماه بعد به اسارت ارتش عراق در آمد. در این دوران ناصر با جمعی که با دجالگری و جنایات ضدمیهنی رژیم پی برده و هوادار مجاهدین بودند همراه شد و سرانجام در تیرماه سال 68 به ارتش آزادیبخش ملی ایران پیوست. 

ناصر که در یکانهای رزمی و در دسته های مهندسی، تانک و سپس لجستیک ارتش آزادیبخش سازماندهی شده بود قدم به قدم با جدیتی که در مبارزه با دشمن خدا و خلق داشت، مواضع سیاسی و آرمانهای مجاهدین را مشتاقانه آموخت و در ورود به انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین و در اوج جدیدی از ارتقا مبارزاتی، انتخاب کرد که برای همیشه در راه رهایی مردم و رسیدن به آرمانهای بلند ازادی و یگانگی رزم مجاهدت را افتخار زندگانی خود سازد.
رزم آوری و پاکبازی او مانند همه یاران مجاهدش در 14سال پایداری پرشکوه در اشرف و لیبرتی درخشش دیگر یافت و همیشه در صحنه های رزم و مقاومت عنصری مسئول و مایه گذار و مدافع تشکیلات و جمع یارانش بود.
در صحنه های پایداری مجاهدین، در مقابله حملات جنایتکارانه 6 و 7مرداد و 19فروردین در اشرف مشتاقانه از دیگران سبقت می گرفت.
ناصر که بخاطر وارستگی و تواضع و در عین حال متانت و جدیتش مورد علاقه همه یاران همرزمش بود، همیشه به تعهد و وفاداری به خون و آرمان شهیدان تاکید می کرد و بعد از کارزار فروغ اشرف نوشت:‌ «از تک تک شهدا انگیزه بالایی در جنگ صدبرابر و عزم حداکثر در درونم بوجود آمد و با تک تک آنها تجدید عهد و پیمان کردم که راهشان را در رکاب رهبری تا آخرین قطره خون و نفسم ادامه دهم.«


خانم مریم رجوی با درود به مجاهد صدیق ناصر امینی که تا آخرین نفس زندگی به عهد و پیمانش وفا کرد، درگذشت او را به همرزمان و بستگانش تسلیت گفت و افزود: «رزمندگی و عزم او برای آزادی ایران در نبرد یاران مجاهدش زنده و استوار است.«
#قتلعام67 #جنبش_دادخواهی #ایران #اعدام #زندانی_سیاسی #حقوق_بشر #مریم_رجوی #تهران #تبریز #خوزستان  #شیراز #اهواز  #tehran #مقاومت #مجاهدین #ایران
با ما درکانال پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید 
https://t.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر