۱۳۹۶ شهریور ۱۷, جمعه

مجاهد شهید سیدحمید خضری


مشخصات مجاهد شهید سیدحمید خضری
محل تولد: تهران
شغل - 
تحصيل: -
سن: 23
محل شهادت: تهران
زمان شهادت: 1367

به یاد مجاهد شهید سید حمید خضری
هرکس راه و آرمان خودش را دارد. اصغر راه خودش را رفت. منهم راه خودم را می‌روم. باز هم  تکرار می‌کنم من هوادار سازمان پرافتخارمجاهدین خلق ایران هستم.  
وقتی نیری به حمید خضری می‌گوید: برادرت اصغر را اعدام کرده‌ایم. برادر بزرگتان هم که در سال 60اعدام شده، حالا تو برو انزجارنامه بنویس تا برای مادرت بمانی. حمید قهرمان در مقابل نیری غریده بود که: ” هرکس راه و آرمان خودش را دارد. اصغر راه خودش را رفت. منهم راه خودم را می‌روم. باز هم تکرار می‌کنم من هوادار سازمان پرافتخار
مجاهدین خلق ایران هستم“. 
مجاهدین خلق ایران هستم“.


مریم رجوی: دولت‌های اتحادیه اروپا و آمریکا برای سال‌های زیاد با همراهی با این رژیم، به‌آن کمک کردند که جنایت‌ خود علیه بشریت را پنهان کند. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر