۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

مجاهد شهید مسعود خوش مرام


مشخصات مجاهد شهید مسعود خوش مرام
محل تولد: تهران
شغل: شغل آزاد
سن: 17
تحصیلات: -
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 1360

🌹مجاهد شهید مسعود خوش مرام از شهدای کارگر می باشد که در سال 1360به شهادت رسید. در روز جهانی کارگر یاد او را گرامی می داریم.

یادی ازمجاهد شهید مسعود خوش مرام که موقع شهادت فقط 17 سال داشت 
مسعود فعاليت خودش رو در ارتباط با سازمان مجاهدين از سال 58 شروع كرد. به دليل ظرفيت و توان بالايی كه توی مسئوليت پذيری از خودش نشون داد مأموريتها و فعاليتهای مختلفی بهش محول ميشد. توی درگيريهای سالهاي 58-59 مثل شير جلوی فالانژهای خمينی ميايستاد، و توی كار با بچه ها خيلی پرشور و با نشاط بود. مسعود بيشترِ روزهای جمعه رو به كوه ميرفت و اين جمله محمد آقا رو خيلی تكرار ميكرد كه: «كوه، سينه اش برای انقلابيون هميشه بازه!»
به لحاظ امكانات رفاهی وضعشون خوب بود و مسعود ميتونست يه زندگی بي دردسر و عادی داشته باشه؛ اما به رغم همه اينها دست از ادامه فعاليتش در ارتباط با سازمان دست برنداشت، مسعود شيفته اين راه و آرمان مجاهدين خلق ايران بود؛ و همين هم منجر به دستگيری او در سال 60 و شهادتش در آذر سال 61 شد. مسعود موقع شهادت 17سال داشت.«وقتی در بيرون زندان بودم، يكی از كارهامون اين بود كه نيمه شب به قبرستون ميرفتيم و زمين رو ميكنديم، بچه های اعدامی رو شناسايی ميكرديم و از اجساد اونها عكس ميگرفتيم. برای اينكه سندی از جناياتی كه اين رژيم بر سر مردم ما آورد داشته باشيم.»

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر