۱۳۹۸ آبان ۸, چهارشنبه

مجاهد شهید احمد طاهری


مشخصات مجاهد شهید احمد طاهری
محل تولد: دماوند
شغل: معلم
سن: 34
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

احمد طاهری ‌در فعالیتهای انقلاب ضد سلطنتی شرکت داشت. او از سال58 به هواداران مجاهدین پیوست. از آن‌جا که معلم بود، همواره نشریه‌ها و دیگر آثار سازمان را به مدرسه می برد و در دسترس شاگردان و همکاران خود قرار می‌داد.
از سال 64 خواهان اعزام به خط مقدم نبرد بود.سرانجام سال65 در ارتباط با سازمان از کشور خارج شد.چند مأموریت در زمینهٌ اعزام نیروهای مجاهد خلق انجام داد. اواخر سال66 به منطقه اعزام شد و وارد یکانهای رزمی گردید. در مدت نسبتاً کوتاهی که در ارتش آزادیبخش بود، با شور و شوق به فراگیری آموزشها پرداخت. چند روز پس از ورودش به قرارگاه نوشت: «…می‌خواهم با سایر همرزمانم سلاح بر دوش گرفته و با خمینی و مزدورانش بجنگم و در این مسیر جانم را فدای رهایی خلق و میهنم کنم». 
او که ترک یارو دیار کرده و همسر و فرزندان را برای پیوستن به ارتش آزادی ترک کرده بود ، برای نبرد با دشمن خدا و خلق سراپا شور و شوق بود و می‌گفت باید هرچه سریعتر آموزش انواع سلاحها را ببینم تا بتوانم در صحنهٌ نبرد از همهٌ آنها استفاده کنم. روزی که فرمان آمادگی برای عملیات فروغ جاویدان را شنید دیگر سر از پا نمی‌شناخت. با سری پرشور به میدان شتافت و قهرمانانه جنگید و پیمان وفا را با خونش امضا کرد.یک ماه پس از شهادتش، مزدوران رژیم، فانوسقه و جلیقهٌ نظامیش را به خانواده‌اش نشان دادند و برای اذیت و آزار آنها، گفتند که او را خودمان کشتیم و این هم فانوسقه و جلیقه‌اش.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر