۱۳۹۳ بهمن ۳۰, پنجشنبه

مجاهدشهید جعفر کاظمی







مجاهدشهید جعفر کاظمی
محل تولد: تهران
شغل – تحصيل:
سن: 63
محل شهادت: زندان اوین
زمان شهادت: 1389

مجاهد سربداری که قهرمانانه به عهد و پیمان خود وفا کرد، همان مجاهد نستوهی است که در بیدادگاه و بازجویی در پاسخ دژخیمانی که از او می‌خواستند به جای کلمه مجاهد از عنوان خمینی ساخته منافق استفاده کند، شجاعانه خروشید: «من منافقین نمی‌شناسم، من سازمان مجاهدین خلق می‌شناسم».
 «جعفر کاظمی، این قهرمان مجاهد خلق، قبلاً ده سال به‌خاطر ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران، زندانی بوده و یکی از پسران وی در اشرف پایداری می‌کند.
جعفر کاظمی، که در اثر شدت شکنجه به بیماری سیاتیک مبتلا شده بود، از دردهای طاقت‌فرسا رنج می‌برد. مزدوران بهداری زندان حتی از رسیدگی به دندانهای او که در زیر شکنجه شکسته و درد و عفونت داشت، خودداری می‌کردند. مجاهد قهرمان جعفر کاظمی به‌خاطر دیدار با پسرش در اشرف، دستگیر و به اعدام محکوم شده بود..
جلادان خامنه‌ای او را در ۲۸شهریور ۱۳۸۸ بازداشت کردند و شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اتهام محاربه او را به اعدام محکوم کرد. شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر نیز حکم اعدام او را تأیید کرد.
اما خامنه‌ای بداند، که اعدام این سربداران، بجز آن که روز سقوط و سرنگونی رژیم پلید ولایت‌فقیه سفیانی را نزدیکتر کند نتیجه‌یی نخواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر