۱۳۹۷ آذر ۶, سه‌شنبه

مجاهد شهید ندیم الکریم روحی طیب آبادی


مشخصات مجاهد شهید ندیم الکریم روحی طیب آبادی
محل تولد: تهران
شغل: دانش آموز
سن: 16
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 1360

غبار زمان روي همة خاطرات نمينشيند. 
هر خاطره اي بيان احساسات آدم نيست. هر خاطره اي، خاطره نيست.
در بين انبوه خاطرات، خاطراتي هستند که در گذر زمان ميشکفند و گل ميدن…
… و عشق و اميد رو در قلب آدم شكوفا ميکنند.
خاطرات شهداي تاريخِ مقاومت براي آزادي خلق ما هم از اين دست خاطراتان!

«براي مجاهد، مرگ، زندگي محسوب ميشود. پس براي زندگيش گريه نكنيد! اسلحه اش را برداريد. آرمانش را حفظ كنيد. آزادي را فرياد كنيد.»

از سال60 تا سال 88، 28 سال مبارزة بي وقفه عليه ارتجاع. از طنينِ فرياد مرگ بر خميني در خيابانهاي تهران در سال60 تا امروز و تكرار فرياد مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر خامنه اي در كوچه ها و خيابانهاي شهر!

بله، از ديروز تا امروز و تا فردا، طنين ِ فريادِ آزاديخواهي خانوادة بزرگ خلق ما همچنان ادامه داره.

فرازي از زندگي مجاهد شهيد نديم الكريم روحي طيب آبادي
نديم الكريم در 8 فروردين سال 1344 در خانواده يي زحمتكش در تهران به دنيا آمد. او در جريان قيام 22بهمن شركت فعال داشت و در اين مسير با آرمانهاي سازمان مجاهدين آشنا شد. در ديماه 59 به اتحادية دانش آموزان مسلمان پيوست. در سال 60 دو بار توسط پاسداران در پل سيدخندان دستگير شد و زير شكنجه رفت. مقاومت او در مقابل شكنجه هاي روحي و جسمي دژخيمان را خوار و زبون ساخته بود.

نامة مادر شهيد نديم الكريم روحي طيب آبادي در سوگِ شهادت فرزندش 
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ايران. من مادر مجاهد شهيد نديم الكريم روحي طيب آبادي هستم كه فرزند خود را در راهپيمايي 30 خرداد 60 از دست داده ام. فرزندي كه با خون دل 16سال زحمتش را كشيدم. نديم پسري بي باك و شجاع از نسل انقلاب و شيفتة آرمان زحمتكشان و محرومان، يعني آرمان سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران بود. من را كه براي تحويل جنازة پسرم به بيمارستانها و زندان اوين رفتم، بارها تهديد به دستگيري كردند و با ضرب و شتم و رگبار گلوله هاي هوايي مواجه شدم. به راستي چه كس جوابگوي اين جنايات و آدمكشيهاست؟! من دادخواهي اين خون را به سازمان مجاهدين خلق ايران و ميليشياهاي ادامه دهندة راه واگذار ميكنم.

مادر! مادر بدين اميد كه گردم دوباره باز
بر راهِ كوچه، ديدة گريان خود مدوز
خورشيد زندگاني پرالتهاب من
خواهد كند غروب به هنگام نيمروز
مادر مادر سپاس آخرم اكنون قبول كن
 پاداش آن سرود نخستين كه خوانده اي!

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر