۱۳۹۷ بهمن ۱۷, چهارشنبه

مجاهد شهید حسین بخشافر


مشخصات مجاهد شهید حسین بخشافر
محل تولد: تهران
تحصیلات: دانشجوي مهندسي
سن: 26
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 1360

مجاهد شهید حسین بخشافر در سال‌۱۳۳۵در تهران متولد شد.او دانشجوی رشتهٌ معماری دانشگاه ملی بود. حسین در دانشگاه با نام و آرمان های مجاهدین آشنا گردید و به‌جمع دانشجویان هوادار مجاهدین پیوست.بعد از پیروزی انقلاب ضدسلطنتی حسین مستقیماً در ارتباط با سازمان قرار می‌گیرد و زندگی حرفه‌یی مبارزاتی خود را در بخش گارگری سازمان آغاز می‌کند.
کارگران مبارز کارخانه‌های جنوب تهران او را به‌نام حسین موحد می‌شناختند. تواناییهای گوناگون حسین و خلاقیت و جسارتش در پذیرفتن کارها و مسئولیتهای مختلف او را به‌یکی از فعالترین کادرهای بخش کارگری سازمان تبدیل می‌کند.حسین، به‌خاطر ویژگیهای انقلابی و مسئولیت‌پذیری برجسته‌یی که داشت در پاییز سال‌59 به‌واحدهای ویژهٌ حفاظت سازمان منتقل می‌شود.
مجاهد شهید حسین بخشافر در روز 19بهمن سال‌60 در کنار مجاهدان شهید شاهرخ شمیم و فاطمهٌ نجاریان در پایگاه یوسف‌آباد تا آخرین نفس قهرمانانه می‌جنگد و پس از آن‌که چند حلقه از محاصرهٌ پاسداران مزدور خمینی را در‌هم شکست و شماری از پاسداران و مزدوران دشمن را از پای در‌آورد، آماج گلوله‌های پاسداران خمینی قرار گرفت و با شهادت غرور‌آفرینش، نام خود را در تابلو عاشورای مجاهدین جاودانه ساخت.



با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر