۱۳۹۸ تیر ۱۷, دوشنبه

مجاهد شهید شاهین بهرامی


مشخصات مجاهد شهید شاهین بهرامی
محل تولد: تهران
تحصیلات: ديپلم
سن: 21
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

شاهین بهرامی پس از پیروزی قیام ضدسلطنتی با مجاهدین آشنا شد. در فاز نظامی با هسته های مقاومت مجاهدین ارتباط برقرار کرد. در همین رابطه دستگیر شد و به مدت چند ماه در اسارت دژخیمان خمینی بود. سال 65 در سوئد در ارتباط با انجمن دانشجویان مسلمان سوئد قرار گرفت. به دنبال تقاضا برای پیوستن به صفوف رزمندگان مجاهد به منطقه مرزی اعزام شد. سرانجام در حماسه کبیر فروغ جاویدان دلاورانه جنگید و قهرمانانه به شهادت رسید.
او در وصیت نامه اش در روز 10خرداد 66 نوشت:
«هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما
... این جانب شاهین بهرامی با آگاهی تمام به راه سرخ حسینی پا گذاشتم و افتخار می کنم که در این مسیر هم سنگر با مجاهدین، با مسعود و مریم، خون خود را برای زنده نگاه داشتن آرمانم که همانا جامعه بی طبقه توحیدی است فدا کنم. ایمان و ایقان دارم که هر قطره خونی که از ما بر زمین ریخته شود، در رگان تاریخ به غلیان درخواهد آمد تا بنیاد ظلم و ستم و استثمار را از ریشه برکند.
پدر و مادر عزیزم،
پرنیان جان و پرستو جان،
به خدا قسم در تمام مدت حتی یک لحظه از یادم دور نمی شوید. اما مگر اشک و آه شما را می توانم از ناله دیگر پدران، مادران، خواهران و برادرانم، از ناله فرزندان یتیمی که هیچ پناهی جز خدا ندارند، جدا کنم و جدا بدانم؟ در آخرین لحظات از شما می خواهم که اصلا برایم گریه نکنید و سربلند باشید، چرا که از لحظه مرگم شما هزاران شاهین خواهید داشت».

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر